vineri, 21 martie 2008

Failure Sector 5.0 (varianta Mircea beta Geoana)

[Aceasta explicatie e doar un efort al propriei minti de a construi povesti credibile. In fapt, adevarul situatiei e aici.]


Am incercat, candva sa scriu un algoritm destul de simplu. M-am chinuit ce m-am chinuit si am ajuns la o complicata formula de calculare a unei sume, de care eram foarte mandru. A doua zi am aflat ca lucrurile era inimaginabil mai simple; desi, gratie tainelor matematice, sistemul meu mergea, abordasem lucrurile fundamental gresit.


In politica “e cam la fel, numai ca putin altfel”: rezultatele bune sunt intotdeauna ale unei strategii simple, care nu incearca sa fie plina de zorzoane, ci doar eficiente. Cam asa, in doua vorbe, se poate explica coplesitoarea eroare pe care PSD-ul lui Mircea Geoana e gata sa o faca la Bucuresti.


In Bucuresti, la alegeri, primul pas e sa fii sincer cu tine si cu cei carora te adresezi. Bulversantele strategii imaginate de Geoana&Co. sunt pasi laterali cu pantofi de bal in mocirla. Cand nu vrei cu adevarat de la generalele din Bucuresti decat o infrangere onorabila in turul doi si cand sondajele preliminare sunt simplu instrument sociologic orientativ pentru analisti plicticosi, fandarile si genuflexiunile pot crea impresia impotentei.


Vanghelie si Oprescu ar fi ca Isarescu si Stolojan: si-ar manca unul altuia de sub unghii si ar face nostalgicii de stanga sa se intrebe prin 2009 ce provenienta ar fi avut bordurile social-democrate.


Pana atunci, pentru tine, PSD-ule, sinceritatea e ca pula din Botswana: se devalorizeaza cu 1000% pe luna. Sondajele au marja de eroare de 30% iar tu nu stii ce vrei, daca vrei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...