duminică, 3 ianuarie 2010

Placeri online din cuvinte

Spatiul in care pot sa fug de plictiseala e ingust. Nu ma deranjeaza, caci sunt o fiinta sedentara. Insa, in mod ciudat, imi place sa traiesc cu libertatea cuvintelor. Sa le asez in asa mod, sa le posed, incat framantarile lor sa fie masura libertatii mele.

Mai nou imi traiesc libertatile in extensii. Le consum online. Sunt liber la mine acasa. Plictiseli de moment iau forma unor cuvinte carora, in cautare de sens, le adaug domenii: .ro, .com, .org.

De cateva saptamani, preferatul meu e decolari.com . Exista doar pentru mine, caci acolo unde-l caut eu nu e al nimanui.

Si totusi, daca ar exista, cum ar arata decolari.com ? Daca ar fi al meu... Nu stiu, dar sigur as vrea sa aiba ceva din incapatanarea micilor argentinieni care deturneaza avioane cu ajutorul cutiei rosii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...